27 Mayıs 2009 Çarşamba

Hello World!


Bunu yazan Didem değil, bir işgüzar arkadaşı...

Merakından Dido'nun hallerini, ona bu blogu açıverdi..


Kızlarla çeşitli işgüzarlıklar çerçevesinde Dido'ya hamilelik süresi boyunca zorla yazı yazdırıp, onu konuşturup ve onun çevresinde dönence haline gelip çeşitli şımarıklıklarla bebeyi bekliyor olacağız... Kızlar kendilerini gösteriyor olacaklaaaaaaaaaaar..:)


Dido'm kalem kağıt sende..

Aman kırmızı ile pembeyi aynı sayfada kullanmayasin..

Ya da

Kullan ulen ..


Sana herşey yakışır:)
mucks


6 yorum:

  1. Tuti'm valla süper akıl etmişsin, senden de bu beklenirdi zaten ;)

    Bundan böyle hergün gelişmelerle yanınızdayım.Aynı katılımı sizden de bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  2. allahım bende gecen gun blog actım kendime
    nedir bu cılgınlık
    lakin birşey yazmak nasip kısmet olmadı
    duygusal açıdan taşkın değil durgun hallerdeyim sanırsam
    ilerde taşarsa yazarım
    ben buraya yazayım en iyisi
    bu konu ile ilgili pek yogun hislerim var
    pek memnun oldum :)
    mevzu dido olunca gerisi tefarruattır
    dido ve minik pırtavıyla ilgili içimde engellenemeyen istekler var
    haykırmak istiyorum yarabbii
    küçük civciv hele bir gelsin anasına yaptıklarımın 10 katını yapıcam yehuwwww
    gıtgıtdidonunyeri olabilir blogun adı
    pek tatlı oldu sanırsam :)

    YanıtlaSil
  3. ''gıtgıtdidonunyeri olabilir blogun adı
    pek tatlı oldu sanırsam :)''

    isteğiniz işleme alındı efendim ;))

    YanıtlaSil
  4. ben sahsen teyze adayı olarak, erkek olmasını istiodm ama bu sessiz sakin ailede de boyle pısırık bisi olmasından korkup, kibar bir kız cocuuna döndüm, oluuur da erkek cıkarsa , onu ben yetiştiririm evelallah!:)

    YanıtlaSil
  5. erkek olursa duygu
    kız olursa ben alıcam yanıma
    canavar yetiştiricez :)

    YanıtlaSil
  6. merhabalar
    ben sitedeki herkesi az çok tanıyorum. Didolardaki fotoğraflar,cdler,anılar,muhabbetler hep sizinle, gerçekten. şimdi bu hatun kim diyeceksiniz. belki ismimi duymuşsunuzdur. ben de Eskişehir'in merkezinden gelip, Çanakkale'nin mahmudiye köyünde yaşam mücadelesi veren, yaklaşık 1 yıllık evli ve sadece 23,5 yaşında olan dido'nun arkadaşıyım:) biliyorum bu süreçte onunla birlikte olmayı hepiniz çok isterdiniz. ama onun bu mutluluğunu birlikte yaşamak benim şansımmış:D onun için elimden gelen herşeyi yapmaya hazırım. bi takım endişelerinizi anlıyorum. ama biz ona burada çok iyi bakıyoruz. merak etmeyin. ve ben istediği sürece ona bildiğim tüm yemekleri yapmaya da hazırım:D tanışalı çok kısa bir süre olmasına karşın, onu gerçekten çok seviyorum ve çok alıştım. hepiniz çok şanslısınız ki onu çok uzun yıllar önce bulmuşsunuz. ne oluyor bana yafuuuu aşk mektubu gibi oldu:D hoşçakalın...

    YanıtlaSil