30 Mayıs 2009 Cumartesi

Ana Gibi Yar, Lokal Gibi Diyar Olmaz...



Sağda solda 'İyiyim, iyiyim, bişeyim yok, midem bulanmıyor, her işimi yapıyorum, yiyorum, içiyorum' diye gezinirsen olacağı buydu... Kendi kendime nazarım deydi valla...



İki gündür mutfaktan içeri adım atmak, buzdolabını açmak işkence gibi geliyor. Buzdolabı açılınca resmen kokuyor. Gerçi yine bulantım var diyemem ama yiyeceklerle karşı karşıya gelince, hele bişey hazırlamam gerekince mide dolaylarımı tuhaf bir his kaplıyor. Hele hele süt ve süt ürünlerini değil görmeye, düşünmeye bile tahammülüm yok ki, şu an en çok yiyip içmem gereken şeyler onlar... Her gören ' Günde 1 litre süt iç' diyor. Ben de oldu canım, bu aralar görürsem söylerim diyorum... Dün markete alışverişe gittik, süt reyonundan öğüre öğüre geçtim.

Eve geldik, aldıklarımızı dolaba yerleştireyim dedim, dolabı açtım ve karşımda yine sütler...Al sana bir öğürtü daha... Yoğurt yiyordum, o da gitmiyor artık. Sadece tuzlu beyaz peynir ve ayrana tahammül edebiliyorum. Zaten nerde tuzlu ve ekşi bir şey var ben orada... Normalde tatlı ve çikolataya bayılan ben şu anda onları da pek görmek istemiyorum...



İşin özeti yemek hazırlamak işkence... Canımın istediği şeyleri yeme anı süper... Yemek sonrası ise sana kalan taş gibi bir mide...Elinde sodalarla gez dur...



Şimdi diyeceksiniz Nevinciim gelsin diye...Size hep diyorum şanslısınız kardeşiniz yok diye:))) Hepiniz ya küçük kardeşsiniz , ya da kardeşiniz yok. Bir ben ablayım len aranızda... Su an anladım bunu ve değişik analizler canlanıverdi beynimde :)) İşte benim sevimli , küçük teyze adayı kardeşimin son final dönemi olduğu ve sonrasında ev taşıyacağı için Nevinciim onun yanında olacak bir süre... Ama dur, ama dur sonrası da var bu işin, elbet acısını çıkaracağım ;)

Dolayısıyla annemin kanatları altına giremediğim için ben de atıyorum kendimi lokale...Artık benim de bir süre favori mekanım LoKaL.. Ne varsa burada... Gel vatandaş geeel!!! Kahvaltı, ızgara, çorba, salata, mantı, pide, lahmacun, meze, kola, rakı, bira, çerez, bahçe, çiçek, böcek, süs havuzu, gün, dedikodu, entrika...



Herkesi bekliyoruz ;))))

Ps: Konuyla ilgili biraz da bilgilenelim ;)

8 yorum:

  1. lan mezuniyetime sen gelceksin sonra da ben yanına gelcem daha ne istiosn..ben sana yaparm yemek ztn alıstım burda sebze yemekleri yapmaya,sana da yaparm:):D ama sen yer misin yemeklerimi onu bilmiormm!
    istiosan da annem gelsin yanına ama sonra derslerim kalırsa durumu babana! sen açıklarsın cicimmm:)
    ayrıca artık ztn bulantıların baslaması gerekio.. simdi diceksiniz ki duygu sen nerden biliosnn sank dogurdun..ama lutfen insan oretmenlik okuunca bebeklerin ve cocukların butun gelişimleri ustune de uzmanlasıyor,bunun oretmenlikle ne alakası oldugunu bende bilmiorm ama olsn iste bu donem gorduum insan ve egitim psiklojisi dersi notlarım ablama yarıcak=)

    simdi senin dikkat etmen gereken tek bisey var didocuum midenin bulandıı anda banyoya kos da salonun ortasında nahoş durumlar ortaya cıkmasn. o kdr sims2 oynadın ordan biraz ornek al:D

    YanıtlaSil
  2. ya eksi ise kız o zaman bu
    dido çin takvimi yalan olmus desene :)
    miden konusunda çok normal bunlar
    kime sorsam aynı şeyler gelmiş başına
    hatta kocasının kokusundan midesi bulananlar var
    artık hassas olman normal
    hiç sıkma canını
    ne yemek istiyorsan onu ye
    bol bol meyve ye ama
    şanslısın yaz geldi artık
    ayy kuşuma kıyamam ben
    annesini özlemiş istemiş
    kuşum istediğin zaman gelirim bak
    söyle yeter
    fostirikten teyze değiliz biz
    bakarım sana da pırtavada
    lokale gideriz bol bol :)
    asıl amacım lokal aslında
    ne büyülü yer
    insan huzur buluyor
    dedikodu entrika cabası
    dido düzenli fotolarını koy
    bakalım gelişimine
    karnını çek ve göster bize bebeğim :)

    YanıtlaSil
  3. valla ben de merak ediyorum bakalım çin takvimi tutacak mı?
    eger tutar da erkek olursa ikinci çocukta kız olma ihtimallerini değerlendirmeyi düşünüyorum ;)

    YanıtlaSil
  4. bence ilki kız ikincisi erkek olsn ki, abi kardesine kan kusturmasın..:)bence en iisi iki kız olsn ikisi de teyzelerine benzesinler:D

    YanıtlaSil
  5. tabi tabi, sonra da didem kafayı yesin :D

    YanıtlaSil
  6. aşkolsunnnnnnnnnnnn=) yalnz abla burda bi sen bi ben konusuorz arada da gülcin abla gelio cvp yazıo =)

    YanıtlaSil
  7. duygu hanım sende git bakalım tam olsun :)
    kucuklugunden beri didoyu kıskandın
    encik gb arkasında dolandın
    bu ugurda kızın d.gunlerini içine edip insanları evden kovdun
    telefonları kıskanıp küfrettin :)
    burayı da buldun nerden bulduysan seytan :)
    kız hamile şimdi
    onu korkutacak şeyler söyleme
    yok kız olursa bana benzesin gb. :)
    ayrıca artık abla demek yok
    gülçin yeterli
    ufalda cebime gir ayol :)
    ben bu msg.dan sonra
    seneye annemlerin gününe girerim :p

    YanıtlaSil
  8. amannn tanrımmmmmmmm! aman tanrımmmm! kör olaydım da bu yazılarııı gormiyeydiiiim! gülçinciiiiiiim büyümüs de günler yapıooo!
    ayrıca ben ablama kıyamadımm hadi dedim bu kdr psikolojisini bozdumm, konustumm minik sercemizle dedim ablam hamile mezuniyetime gel su kıza sarkılar sole guzel dedim kabul etti.. daa neediim yegenime sezen aksu dinletcem..
    ayrıca kücükken benim oyuncaklarmla oyniip odama iznsiz giriodnz..
    vee nankorluk etme gulcin:D ben seni hicc kovmadm hatta tek seni kovmuodmm!hahaha
    burdan ablama da sesleniorm.. yani beleş film buldular kıza bi dedim istediin film varsa indiriim.. bi msj atmıs bilse 2020deki filmleri bile isticek!

    YanıtlaSil