28 Mayıs 2009 Perşembe

Dido'nun Bebeğinin İlk Fotosu...




Bu fotoyu buraya koymazsam rahat edemezdim ne yalan söyleyeyim :)) Bir dahaki doktor kontrolümüz 13 Haziran'da. İnşallah o zaman ultrasonla gerçek ilk fotosunu alabiliriz de onu da gösteririm sizlere...




Şimdi soracaksınız neden geçen gittiğinizde almadınız diye? Gazım var diyorum anlamıyorsunuz beni :( Gazdan sadece gebelik kesesini görebildik, bebişi göremedik:)) Durum öyle böyle değil yani...Bunun üzerine doktor vajinal ultrasonla kontrol etti, minnoşun kalp atışlarını gördük ve rahatladık.




5. haftada (adet olmadığın hafta) doktora gittiğinde zaten sadece gebelik kesesi görülebiliyor. 6. hafta itibariyle bebeği ve kalp atışlarını görebiliyorsun ki kalp atışlarını duyabilmek işlerin yolunda gittiğine dair en önemli belirti şu anda. Çünkü dış gebelik, boş gebelik gibi durumlar söz konusu olabilir. İşte bu yüzden biz de doktora gitmek için 6. haftayı bekledik ve neyse ki içimiz rahatladı.




Gelelim ikiz meselesine... Bildiğim kadarıyla ikiz gebelik olup olmadığını doktorlar kandan yapılan gebelik testinde çıkan hormon seviyesinden bile anlayabiliyorlar. Ve yine bildiğim kadarıyla ultrasonla bakıldığında iki gebelik kesesi görülüyor. Yani hamileliğin başında ikiz olup olmadığı anlaşılıyor.





Bu arada bugün tam 7 haftalık olduk. Boyumuz yaklaşık 10-12 mm. :)) Görüntümüz ise fotodaki gibi :))


Kuşlarrrıııımm... Yarın yazamazsam kızmayın çünkü neredeyse bütün gün evde olmayacağım. Yarın hem evi börtü böceğe karşı ilaçlamaya gelcekler hem de -alay edeceğinizi biliyorum ama yine de söyleyeceğim- günüm var hem de sıra bende :))))


Seviyorum hepinizi...MUCX!!!!

12 yorum:

  1. amanin gün var laylaylooom
    hemde lokalde
    lokal benim bu dünyadaki en favori yerim :)
    dido hanım neler döktürecek acaba
    yorma sakın kendini
    pırtav var artık dikkat et
    zamanın olursa gün sonrası yaz dedikoduları
    tam benlik olaylar :)
    bu arada oylamada erkek dedim
    bilmiyorum olayı karıştırmak için mi
    çin takviminden mi :)
    ya dido ben bu kadar merak ediyorum
    seni düşünemiyorum ya
    ama önemli olan sağlıklı olması

    YanıtlaSil
  2. kızım hemde yaz sezonu acıldı, acık tarafta yapıcaz günü, kacırdın valla :))
    günde bi kişi tatlı yapıyor, bi kişi tuzlu
    azıcık hamileliğin faydalarından yararlanmak lazım :) ben de eşime nazımı yaptım tuzluyu aldım. yoğurtlu falan bi patates salatası attırıvercem. hem pratik, hem fresh...
    yaz geliyor kilolara dikkat etmek lazım :P

    YanıtlaSil
  3. aa kiloyu mu dert etceksin simdi bi de sen cocuuna ii bak yeter:) neyse ya simdi haftaya geliosnz ben yegenime en ii sekilde simdiden elimden geleni yapıcam:)

    YanıtlaSil
  4. abla beee bu bebek resmi de insan bi garip oluo dusunsene icinde oyle garip bisi var:S

    YanıtlaSil
  5. ehh be duygu
    kızı korkutucan :)
    asıl ben duygunun hamileliğini düşünemiyorum
    allahım 7 den 70 e herkese kapris herkese corlama
    günde 500 kere ararken 5000 olur o :)
    sonunda da kedi yavrusu gb dogururur
    3 tane encik
    gerci ben huy bakımından incelediğimde
    duygu aslında benim kardesim olabilirmis
    bazı huylarımız pek benziyor
    benimde yükselen aslan ondan olsa gerek

    bu arada didem, bu yaz için zeki triko ile bozcaada çekimleri için mi anlaştın anlamadım
    ne kilosu
    cıplak denize mi gireceksin fabrikanın plajında
    cılgın kahkalar esliğinde :) heyy adamım
    haklısın hamur işi falan yeme
    yararlı seyler ye ama ebru sallı gb cocuktan cok kafayı kiloya da takma
    seni plates botox bile kurtarmaz bak sonra bebişim

    bu arada arkadaşlar bildiğiniz üzere ben geçen hafta didem'in yanındayım
    asıl sorunum bu hamilikte çağrı'ya ne olacak
    neden böyle bir başlık attın derseniz
    didem'in değişen mizacından dolayıdır
    o naif svecen kız gitmiş sanki yerine nazi subayı gelmiş
    çagrı'ya karşı hem dudaklar bükük tavuk pozunda
    durmadan kocasına ani çıkışlar yapan sürekli corlayan bir kadın düşünün
    sanki dido ile duygu huy değiştirmiş :)(duygu'ya bulaşmazsam olmaz)
    çağrı da o kadar anlayışlı ki
    herşeyi ile ilgileniyor
    el üstünde tutuyor
    adam baba olmak için gelmiş dünyaya
    bence çağrı'ya da bir blog lazım
    asıl o içini dökmeli
    bu fikir için anket yapalım
    isteğim lütfen işleme alınabilir mi

    birde isim düşünelim minişe
    ben ismi ne olursa olsun belli yaşa kadar pırtav diyicem
    sonra kız ise anasının yadigarı okşan
    erkek olursa taylan

    YanıtlaSil
  6. birincisi siz bana kurban olunnnn!hayatınızın en sıkıcı okul anlarında benle eglendiinizi unutmayın lutfen..hele datcada yalnz kaldıında annen seni terkettiinde kim vardı yaninda kimm!:)
    ikincisi siz ablamı bilmiosnz, o sadece hamile olduu icin deil o hep oyle.. ben sahsen bikes gittim evlerine, cagri abi isten daha yeni gelmis,adam yorgn basladı siz benle ilgilenmiosnz bilmem ne..sonuc olarak 3 kisi yerde minnacık bi setle okey oynadık!
    ayrıca da ben cocuk dourunca gorceksiniz 3 tane dogurcam hepsni birinizn basına sarcamm..en fazla da tugce ablaya olan olcakk kendisi istanbulda olduu icin zor durumlarda ona giderim artık:) son olarak da sunu solemek istiormm benim adımı ablam koyduu icin de cocuun adını da ben koycam super fikirlerim var:Dnihhaha

    YanıtlaSil
  7. bence gülcin abla icin yılların acısını cıkarıp erkek olursa ''timuçin'' koyalım!:D

    YanıtlaSil
  8. 1. Yahu bu kadar dert etmeyin, kendim için değil diğer hatunlar için dedim yaz geliyor kilolara dikkat diye...

    2.''Haftaya geliosnz ben yegenime en ii sekilde simdiden elimden geleni yapıcam'' diyip sonra hangi insanoğlu ablasına Marley&Me'nin dvdsini 'Ben çok ağladım biraz da siz ağlayın -Suzy'nin anısına' yazılı bir notla yollar?? Bu bir tezat değil midir? Bu bir hamilenin dolayısıyla bebeğin psikolojisini bozmak değil midir ?!?!?

    3. Siz kocacığıma hiç üzülmeyin. O işini çok iyi biliyor. Başkalarının yanında mazlumu oynuyor, süt dökmüş kedi, içinde biriktiriyor biriktiriyor, sonra yalnız kalınca kaplan kesiliyor.. Biz hiç değilse minik anlık çıkışlarla yetiniyoruz, daha zararsız yani..
    (Nasıl da savunurmuş kendini:) ) Zaten şaihidim olsun diye Ayse'yi de ekladim bloga :))
    (Aşkim okuyunce kızma, şaka yapıyorum, seviyorum seni..)
    ( BAk nasıl korkuyorum ama ;) )

    4. Bu lafım yine Duygu'ya...:))
    --ben sahsen BİKES gittim evlerine..
    insan soylemeye utanır beee...

    5. Tupçem blogu açtın süper yaptın ama hiç sesin soluğun çıkmıyor kuşum, özlüyor ve bekliyoruz yorumlarını..Eliiiff senin için de aynı şey geçerli...

    YanıtlaSil
  9. didem hanım, benim de evde bitane cocuum var nası gelebilirm acabaa? bu birr, ikincisi ben ki kadıkoye bile gidecek zaman bulamazken nasıl gelebilirim bu ikii... kendisi de sanki izmitte balıkesirde fln oturuo da gelmiorz die kızıo dibimdesin sanki de gelmiorzz bu ucc..
    o filmi yolladım because, yegenim simiden duygusal ve hayvan sevgisi olan birisi olsn die, lost izliip kafası karıscaına marley&me izlesin yavrucak..

    YanıtlaSil
  10. duygu hanım duygu hanım:)) (eller belde) hadi çanakkale için bu sene hiç sesimi çıkarmadım farkındaysan, ama gecen sene 2 saat yakınındaydık heralde, silivri, çerkezköy gezmeyi bilip bi yanımıza gelmedin.. 1 kere geldin onu da silivriye gelip zoraki biz seni aldık, hıh!!!

    YanıtlaSil
  11. geldim de noldu be.. evin icinde kendi kendime konusup durdum:) hatırlatırımmm sana!:D bi soruma cvp mı verdin. geceleri de korkudan bayılcaktımm nasıl bir yer oyle allahm!neyse allahtan cagri abi canakkalede iş buldu da, cocuk yoksa pınarhisarlı olcaktı!

    YanıtlaSil
  12. keeessss...nankör insan... kaldığın süre boyunca kocamı bırakıp senin yanında yatmadım mı...hem de o odaya geceleri spot ışık, sabahları ise eşşek gibi güneş vuruyodu...ışıkta uyuyamadıımı da biliyorsun!!
    çanakkale kısmında hemfikiriz. pınarhisarda dogurmazdım ztn :P

    YanıtlaSil