14 Haziran 2009 Pazar

DiDo in da PLaJ

Evet kuzucuklarım, fotoğraftan da gördüğünüz gibi yaz sezonunu açmış bulunuyoruz. Artık yeni adresim PLAJ... Kısacası,

Lokal OUT, Plaj IN !!!

Ayrıca keşfettim ki kafamı oyalayıp kendimi dışarlara attığım sürece gayet iyiyim, bulantılar hafifliyor. Ama hele bir evde oturayım, öğürtüler, istifralar alıp başını gidiyor. O yüzden karar verdim evde oturmak yok!! Deniz, kum, güneş beni bekler...

Denize gireceğim, şezlonguma uzanıp kitabımı okuyup, müziğimi dinleyeceğim... Hem bedenimi, hem kafamı dinlendireceğim... Bu arada merak etmeyin, doktor yüzmeye izin verdi. Hem bebeği hem de seni rahatlatır dedi. Tabi üşütmemek ve çıkınca hemen üzerimize kuru birşeyler geçirmek şartıyla...


Bu arada fotoğraftaki minik hanım Zeynep. Kendileri 3 yaşında. Oyuncak gemilere kum doldurduktan sonra, ellerimizi ketçaba bulayarak patates kızartması yemeye çalışır haldeyiz...



Anlayacağınız provalara çoktan başladım ;)))

Sanırım meşakkatli ama bir o kadar da eğlenceli
günler beni bekliyor...

5 yorum:

  1. biz de nevin hanımla hamile dükkanlarına kıyafet bakmaya daha da önemlisi mothercareden kıyafetler ve bebek arabaları beenmeye basladık. yalnz ben cok pahalı deildir die araba koltuuna atladım bunu da ben alırım die ama herzamanki gibi en kazık seye atlamısım. neyse sonra hem makul fiyata hem de çok güzel bi hediye buldum ama tabi henüz almadım ama dogunca kesin onu alıcam:) bu arada annemle aramızda bebek çok şımarık olcak cunku varımızı yogumuzu bebege harcıcaz die dusunup farkına vardık, öyle oolursa da çakarım iki tane kendine gelsin :) bu arada yeni bebek gelio die benim cocuklarım Ales ve Lindayı da unutmaın lutfen.Ales aglayabilir..Bunları yazarken yine psiklojim bozuldu , kendimi çok yaşlı hissediyorum, aynı sene içnde hem öğretmen hem de teyze oluorm iyi mi kötü mü anlamadım 21 yaşında içim geçmiş gibi geldi..neyse daha yazarsam aglamaya baslıcam yine.. yakında gelicem denize gircezz concon optm :)

    YanıtlaSil
  2. Ben teyzelik konusunda tecrübeli olarak cinsiyetini belli olmasını bekliyorum.Alıcaklarım aklımda dido.En rahat kullanacaklarını alıcam.Bol bol body uzun kollu ali efeden öğrendi.
    Duygu acı olan yeğenini gezdirirken senin çocuğun sanması yani başıma bu geldi.İşte o zaman için geçiyor.fenalarda oluyorsun

    YanıtlaSil
  3. içim karardı be :)sizin içiniz geçmiş
    asıl benim gb bir teyzeye ihtiyacı var onun
    hayatı öğrenmesi için
    benim hediyem farklı
    ilk hediyem 1 yaşında gelince kulağını deldirmek olucak
    kız erkek ayırım yok:)
    anneannem benimkini annemden habersiz 1 yasında deldirmiş
    annem cıldırmıs
    herşey böyle başlamış işte :)
    sonra ilk dövmesi ve piercingini yaptırıcam

    bir de kurukafalı don giydirip fabrikanın sahilinde oynatıcam onu seneye
    tamba tumba esmer bomba eşliğinde :)

    YanıtlaSil
  4. ha şöyle çinçinim ya...
    enerjim yok diyorum iyice enerjimi alıyorlar :P

    şaka bi yana hakikaten bu çocuğun sonu ne olacak ben onu merak eder hallerdeyim :D

    YanıtlaSil
  5. gülcin hanım, senin bana yazdıın bir not taa bursa çekirgeden istanbul ataşehire kdr geldi :) notta da kücük beyin geldim yoktun ( buraları cok onemli deil hıh!) dövmen benden yazıo! ama ben vucudumun hic bir yerinde bir dovme goremiorm! boyle vaatler verip yapmamak ayıp oluo, hadi beni yaktn bari kucucuk el kdr bebege dogruları sole:D
    benim yanmda da artık cocuu benim sanamazlar cnku ben oretmenim diince bile inanmıolar lise orencisi sanıolar :/

    YanıtlaSil